FANDOM

Dexter
225px-Imagess.jpeg
Inne imiona Dex
Płeć Mężczyzna
Debiut w serialu "Changes" (odcinek pilotowy)
Wiek 11 lat urodzony 23 maja 1988 r.
Gatunek Człowiek
Praca Uczeń, naukowiec
Zainteresowania Nauka, praca w laboratorium
Pokrewieństwa
  • Dee Dee (siostra)
  • Tata Dextera
  • Mama Dextera
  • Dziadek Dextera
  • Fergle O'Reilly (wujek)
  • Mandark (największy wróg)
  • Dexter - jest głównym bohaterem kreskówki i twórcą swojego laboratorium. Mały geniusz, który nauką inetersował się już jako niemowlak tworząc swoje pierwsze proste wynalazki. Chodzi prawdopodbnie do czwartej klasy szkoły podstawowej, ale znacznie przewyższa swych kolegów poziomem wiedzy. Jest prymusem i ze wszystkich przedmiotów za wyjatkiem WF jest wzorowy. W jednym z odcinków musiał podciągnąć się trzy razy na drążku aby dostać promocje z wychowania fizycznego do następnej klasy. Jego ciało było niestety zbyt wątłe i musiał pomóc sobie tworząc w laboratorium cybertroniczne ramię.

    Bardzo nie lubi swojej starszej siostry Dee Dee, która zawsze wpada do jego pracowni przeszkadzając mu w eksperymentach i doprowadzając laboratorium do ruiny. Największym wrogiem Dextera mimo wszystko jest jednak Mandark, inny młody geniusz, który jednak wykorzystuje swoją wiedzę do złych celów.

    UbiórEdytuj

    Dexter zawsze ubrany jest w biały fartuch laboratoryjny, fioletowe rękawiczki oraz czarne buty lakierki i okulary. Mały geniusz w szafie w swoim pokoju ma kilkanaście kopii tego samego stroju, na każdy dzień inną.

    Legendarne cytatyEdytuj

    "Dee Dee wynoś się z mojego laboratorium!!!" - wściekły Dexter do siostry niszczącej jego laboratorium.

    "Sukces! Moje największe dzieło ukończone!" - okrzyk małego geniusza po skonstruowaniu każdego nowego wynalazku.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki