FANDOM

Mama Dextera
Dex mom 174x252.png
Inne imiona Mamusia
Płeć Kobieta
Debiut w serialu "Changes" (odcinek pilotażowy serialu)
Wiek 39 lat
Gatunek Człowiek
Praca Pani domu
Zainteresowania Sprzątanie, zmywanie, czyszczenie, gotowanie, przygotowywanie posiłków dla rodziny
Pokrewieństwa
  • Dee Dee (córka)
  • Dexter (syn)
  • Tata Dextera (mąż)
  • Dziadek Dextera (ojciec)
  • Fergle O'Reilly (brat)
  • Mama Dextera - jest matką głównego bohatera serialu Dextera oraz jego siostry Dee Dee. Ma rude włosy i ciągle nosi żółte gumowe rękawiczki, które zdejmuje na noc. Można powiedzieć, że nie może bez nich żyć, w jednym z odcinków kiedy jest jej święto, a domownicy chowają jej rękawiczki by nie pracowała w tym dniu ona siedzi na fotelu i omal nie wariuje z ich braku bojąc się zarazków i brudu z podłogi. Jest stereotypem pani domu, jej codzienne zajęcia to sprzątanie, gotowanie i przygotywawniu posiłków dla rodziny. W jednym z odcinków kiedy była chora i musiała zostać w łóżku wszystkie jej obowiązki spadły na Dextera i Dee Dee mały geniusz wyprodukował w swym laboratorium jej elektroniczne kopie (najpierw jedną, ale przejęła nad nią kontrolę Dee Dee, więc Dexter zrobił drugą ulepszoną by odebrać siostrze tę pierwszą).

    Pomimo, że zwykle jest spokojną kobietą dla swoich dzieci potrafi zrobić wszystko (w jednym z odcinków o turnieju szachowym siłą odebrała puchar zwycięzcy, który pokonał jej syna). To po niej Dexter zyskał geny naukowca i zamiłowanie do nauki, jej ojciec i dziadek Dextera także kocha naukę i posiada w swym garażu tajną pracownię, która z wierzchu przypomina najzwyklejszy garaż.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki