FANDOM

Tata Dextera
Dexters-Dad.jpg
Inne imiona Tata, tatuś
Płeć Mężczyzna
Debiut w serialu "Dziadek Dexter" (03)
Wiek 38 lat
Gatunek Człowiek
Praca Kaskader
Zainteresowania Telewizja, czytanie gazety, wędkarstwo, golf
Pokrewieństwa
  • Dee Dee (córka)
  • Dexter (syn)
  • Mama Dextera (żona)
  • Dziadek Dextera (teść)
  • Fergle O'Reilly (szwagier)
  • Tata Dextera - jest ojcem głównego bohatera Dextera, ale w porównaniu do syna nie jest zbyt rozgarnięty ani inteligentny. Można wręcz powiedzieć, że jest fajtłapą. bardzo często zdarzają mu się różne wypadki czy to w domu czy gdzie indziej. Chodzi zawsze schludnie ubrany w czysty strój (brązowe spodnie i biała koszula oraz krawat), nosi także pododbnie jak jego syn okulary. Ma blond włosy, ale w jednym z odcinków dowiadujemy się, że to peruka (Dexter unosi ją by zebrać naskórek z łysej głowy ojca).

    Przed poznaniem swojej przyszłej żony nie zbyt dbał o higienę, chodził wręcz brudny i śmierdzący. Dopiero kiedy poznał swą małżonkę i zobaczył, że ją to odpycha całkowicie się zmienił. Mimo tego, że jest nieporadny uwielbia uprawiać różne sporty, np. wędkowanie czy granie w golfa. W jednym z odcinków okazało się też, że jest kaskaderem. Stało się to podczas Dnia Pracownika kiedy na oczach całej klasy Dextera zaprezentował swoje umiejętności przeskakując nad kilkoma trudnymi przeszkodami na motorze.

    Podobnie jak syn za Mandarkiem niezbyt przepada za ojcem największego wroga Dextera choć nie okazuje tego tak dobitnie jak jego syn. Mimo to w jednym z odcinków doszło nawet do bójki między nimi.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki